Post by enallasante on Feb 7, 2022 2:39:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Airplane Chefs - Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Airplane Chefs - Cooking Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode feil penger ▞▞▞
▞▞▞ Airplane Chefs - Cooking Game 2022 version ▞▞▞
Fruity Ninja Games · Berøringsskjerm spill online · HTML5-spill · Android-spill på nettet · fotball spill ... Pizza Realife Cooking · Jump Box Ninja
Intergast meets the #Guerillas - entdecken sie die Welt der Guerilla Chefs, der leidenschaftlichsten Köche Crew, die sie je gesehen haben.
Spillsuget har for mange feil
4,99⭐! Blir litt dyrt å få alle ⭐s for hvert spill!!!
Jeg har nettopp lastet ned denne appen og har ikke brukt den siden jeg lastet den ned. Fordi hver gang jeg åpner appen fortsetter den å si "Serveren svarer ikke. Prøv igjen om 15 minutter." Jeg starter telefonen på nytt, sletter noen apper, bilder og filer for denne appen og det samme skjer når jeg åpner den selv om det har gått mer enn 15 minutter. Vennligst fiks dette problemet fordi jeg gleder meg til å spille dette spillet siden jeg også er en stor fan av matfeber og jeg laster ned dette spillet fordi jeg snart vil bli en FA.
Jeg kjøpte spillmynter for $19,99 og mottok dem aldri. Jeg likte spillet før det skjedde med meg. Nå er jeg redd for å gjøre det igjen.
Jeg liker dette spillet, jeg har fullført alle nivåene, men ingen oppdateringer om nye steder. Litt vanskelig å gå opp i nivå og få perfekte poeng, men hvis du ikke vil bruke penger, må du bare gjenta nivåene for å fylle opp smilbelønningen. Ulempen er at belønningene for nyere plassering ikke er like store som den eldre plasseringen. Skal installere på nytt hvis det kommer en ny oppdatering.
Jeg liker spillet. Men det er veldig irriterende at det tar evigheter før drivstoffet fylles på igjen.
Det er komplisert og når du prøver å servere det går det ikke alltid.. samme med å sette kopper på brettet.
Elsker spillet, men jeg har ventet i flere måneder nå på at en ny flyplass skal lastes ned ... det er ikke rettferdig at utviklerne bare og alltid kan si at de kommer snart. Vel, jeg er forvirret om hva som snart skal vurderes for utviklerne, det har gått måneder....TRIST
Gassen er så treg å fylle. vær så snill å forbedre den
Det har gått en måned siden dere åpnet et nytt land. Når kommer oppdateringen?
Det er et veldig dårlig kvalitet og strømkrevende spill
Norsk varemerketidende nr 27/19 - Patentstyret
Total fiasko. Det står at det er en feil midt i spillet, og så må jeg starte spillet på nytt, det er derfor jeg mister drivstoff. Vennligst fiks det.
Mad Dex არკადული tms
Side 90 av 5954 - Last ned Android-apper og spill - APK Home
The Airport Tavern anmeldelser, Felton - England - Tripadvisor
Har ikke spilt dette spillet lenge. Men det jeg har lagt merke til er mange feil. 1. Det tar for lang tid å få drivstoff. 2. Jeg brukte smilefjes for å åpne opp det andre landstedet og kan ikke komme meg gjennom det. Jeg spilte det første spillet, men fikk ikke kreditt for å ha fullført 1. Jeg gjorde dette 3 ganger og fortsatt gjør det det samme. Rett opp feilene, så kanskje jeg ombestemmer meg.
Hver gang jeg prøver å spille dette spillet blir jeg kastet ut av det!! Jeg åpner spillet det laster inn og jeg samler inn de daglige tingene mine og trykker på byen min og mens siden lastes uansett grunn, slår hele spillet seg av som om jeg aldri hadde åpnet det!! Jeg er definitivt koblet til internett, så uansett hva det er, er det på deres side. Så frustrerende!!!
Fint spill.. men jeg mistet edelstenene mine og kan ikke få dem tilbake.. Jeg mottok 5 edelstener etter å ha fullført hele nivået i New York.. Når jeg logget inn på nytt, gikk 5 edelstener tapt og kan ikke få det tilbake
Vel, det er et fint spill uten tvil, men det er irriterende fordi det ikke kan spilles offline og det er ganske vanskelig fordi det ikke er nok edelstener til å oppgradere....
GAMES ELECTRIFYING LOST IN INNER SPACE PURE JOY
Nok en pengegrabber! Som med alle spill fra dette selskapet er det flott for den første plasseringen. Det blir veldig fort nesten umulig å avansere! Det tar evigheter å få tilbake gassen. I begynnelsen får du nonstop diamantpenger ect. De gjør dette fordi de prøver å få deg til å betale! Så prøver de å lyve og si at det ikke er slik!!! Disse spillutviklerne tror folk er dumme. Så bare vit at det blir et morsomt spill en kort stund, så får du frem lommeboken! Kommer til å avinstallere.
Etter den nye oppdateringen har spillet ikke vært bra. Å tjene smil var allerede så vanskelig, og etter oppdateringen er det som om de ikke vil gi deg smil
Det må være bedre muligheter for å skaffe mer drivstoff. Det tar for lang tid.
last ned Slope Game apk for android, Y8 Games presenterer deg Slope! Morsomt, avhengighetsskapende og uendelig arcade ... Airplane Chefs - Cooking Game APK
Login. Brukernavn og passord. Logg inn.
Jeg elsker dette spillet, men det er noen ting jeg hater. Jeg begynte å spille i Denver og det er så gøy, men jeg går ganske ofte tom for drivstoff fordi nivåene koster for mye som 10 drivstoff og sånt, så jeg kan ikke spille. Så etter det må jeg vente lenge før jeg får nok drivstoff til å fortsette å spille. Også edelstenene..Vennligst legg til en annen måte å tjene edelstener enn å samle 1 hver gang vi får 350 smil. Bortsett fra dette er spillet episk.
Second area-kunder er for raske til å avvise. Som om noen avviser mat på et fly.
Det er et veldig bra spill bare at drivstofftiden er treg når du fyller på det, og det tar også litt tid å laste det. For å være oppriktig er det et godt og morsomt spill.
Airplane Chefs - Cooking Game ஆர்கேட் hqh
Spillet er morsomt, men det lar deg aldri komme til 30 dager for å få de 7 edelstenene. Den stopper deg ved 28 og starter på nytt. Noe som er en STOR RIPOFF!!!! Gjenstandene koster for mye, så du ender opp med å investere mer enn du ønsker å spille.
Jeg ga dette spillet 4 stjerner bare fordi det tar så lang tid å laste! Bortsett fra det er det et fantastisk avslappende morsomt spill.