Post by enallasante on Feb 7, 2022 3:01:08 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kingdom Rush - Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kingdom Rush - Tower Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låsa upp nivån ▞▞▞
▞▞▞ Kingdom Rush - Tower Defense 2022 version ▞▞▞
Kul spel men jag får inga prestationer när jag spelar :/
Jätte Trevligt spel!!!!!!!!!!
Roligt spel! Inga annonser än så länge, välgjorda, rena, smidiga, fiendeskalning för guldinkomst är en liten smäll men det är spelbart och roligt och utmanande
det är ett roligt tidsfyllnadsmedel. Jag älskar att jag kan spela detta offline. Jag verkar minnas för flera år sedan, så var det inte fallet. kan göra hjältarna starkare tror jag. de verkar ha ungefär samma styrka som bassoldater. säger bara. bra spel annars 😁😎
Väldigt under hålande
Högre spelkontroller fungerar inte. Om du gör framsteg kastar det upp avbrytningsspelet mitt under pressningen. Kungligt suger
Löjligt svårt. Tvingar dig att skaffa saker med riktiga pengar. Typiskt betala 2-vinsterspel. Slösa inte din tid.
Underbar. Det här är ett spel jag brukade spela mycket som barn, och det är lika roligt nu. De oändliga utmaningarna får dig att komma tillbaka, och uppgraderingarna och valet av svårighetsgrader gör det bra för alla barn. Överklagandet av att se alla monster, eller torn, eller hjältar, det är bara... Underbart.
Shark World Rollimängud jhwy
ett klassiskt, bra spel. Jag kan dock inte spela spotify i bakgrunden. även när jag stänger av musik och ljud är det inte kompatibelt. så jag kommer inte spela det.
Ganska underhållande och enkelt nog för mig
Påminnelse till framtida mig själv - installera inte. Spelet är inte roligt. Långsam och tråkig. Mobs ger inte tillräckligt med pengar för att utveckla ditt försvar ordentligt - meningslöst. Avinstallerad efter lvl 3.
Det är verkligen episkt, mitt enda agg är att spelets svårighetsgrad gör en brant sväng och blir mycket svårare efter spelet (jag har fortfarande inte slagit det efter en månad) men det är förmodligen bara ett skicklighetsproblem. Överlag bra spel
Var kul tills jag insåg att för att klara utmaningar måste jag bygga på ett specifikt sätt och att prova olika vändningar är nästan omöjligt. Utan att köpa från butik är utmaningarna inte flexibla med olika konstruktioner.
Kingdom Rush - Tower Defense Strategie hvr
Kingdom Rush - Tower Defense Strategiya syid
Bra spel men inte ett fan av utjämning. Om du misslyckas med en nivå får du nästan ingenting som hjälper dig att bygga din kraft. Allt är baserat på stjärnor och du måste vinna en nivå för att få dem.
Underhållande
Kampanjen var rolig. 3* på allt. Sedan rekommenderar varje karta du klickar på 50 stjärnor innan du spelar och med endast 36 totala stjärnor som kan erhållas, det är ganska svårt att göra! Jag slog några med bara 36 stjärnor. Jag är frustrerad. Med mindre än 50 stjärnor kan du inte slå någon av nivåerna på lätt utan att betala. En funktion som belönar dig för att du slår lätt sedan medelhårt skulle vara trevligt. Eller till och med ett sätt att spåra vilken svårighet det var beat på. För många fiender också. Önskar att det fanns en symbol för fiendernas styrkor.
Det är ett väldigt bra spel och jiladet men tar för mycket plats 😉😛😪💝
Bajs
Det ser ut som att spelet var planerat för att tjäna pengar. Jag älskar Kingdom Rush Frontiers (jag spelar en äldre version, från några år sedan). Kingdom Rush, nuvarande version, blir riktigt svårt att slå om du inte köper "guld" eller ädelstenar (du kan fortfarande spela och spela många gånger samma utmaning bara för att få ädelstenar, vad som är lite tråkigt). Jag kommer att hålla mig till mina gamla (och perfekta) Kingdom Rush Frontiers.
Jag spelade det här spelet som barn, och det rockar fortfarande! De 3 stjärnorna beror på det faktum att vissa nivåer (efter kampanjen) är omöjliga att passera utan att använda ädelstenar för powerups eller utan att köpa betalda hjältar.
Inte säker på vad som hände men det känns som att spelet blev svårare att tvinga fram köp. Jag har spelat det gratis för flera år sedan, nivåerna brukade vara balanserade och det var roligt att uppgradera torn. Nu tar guld bara en evighet att samlas för att uppgradera torn.
Kingdom Rush: Defesa de Torre Estratégia ehtx
Detta spel är ett klassiskt gammalt spel från 2011. Jag rekommenderar att du spelar det gratis på pc på armorgames. Det går inte att stänga av vibration. Har dyr butik för minimalt innehåll. Har butiksavisering som inte försvinner. Telefonversionen är designad på ett sätt som är nästan omöjligt utan att använda ädelstenar för att komma vidare.
Kingdom Rush Origins/ 5. / 5 från 8 utvärdering8 Betyg. Indie · Strategi; Single-player; Bird-view.
Efter 6-7 nivåer. Det är omöjligt att vinna utan att köpa hjältar eller föremål med riktiga pengar. Det är kul så länge det varar. Dags att avinstallera.
Trevlig.
Steam-versionen av det här spelet var fantastisk, och jag var glad över att spela den på mobilen, men den här versionen är så skum och är en bluff. Spelet sätter betalväggar och annonser framför viktiga upplåsningar även i början av spelet. Edit: Jag förstår att spelet är helt spelbart och kan slås utan köp, men antalet funktioner som är låsta bakom att betala pengar eller titta på tillägg gör att jag vänder mig bort från spelet.
Jag älskade det här spelet så mycket, jag hade en blast till den sista nivån. Jag kommer till slutbossen och ingenting händer. Det kommer aldrig ut. Det gör ingenting. Allt det där fungerar och jag kan inte ens försöka slå chefen.
den konstigaste delen av spelet är att du kan få de andra återstående 6 hjältarna genom att betala kontant för var och en av dem. Och varje hjälte har olika kostnader. Jag skulle ha gett 5 stjärnor men hjältebetalningen förstörde det roliga med spelet. Logiskt sett bör hjälten släppas när spelet fortskrider eller genom att slutföra ett uppdrag. Men betala för dem? är som varför ska vi bry oss om att spela spelet. (Du ljuger genom att tala om för mig att det inte finns någon betalning i spelet. Det är lika klart som fullt dagsljus)
Allt bra, men appen är inte lika bra jämfört med andra appar som denna grupp utvecklat. Även om det är gratis, är det ett bra exempel för att visa vad du kan få av att köpa de nyare versionerna.
Ett av de bästa tornförsvarsspelen av dem alla.
Kommer inte att köras om inget nätverk upptäcks efter senaste uppdateringen.
Jag brukade älska det här spelet, men av någon anledning ersätter det nu alla andra former av ljudutgång till min telefon. Så jag har inte möjlighet att lyssna på något annat än samma loopande musik eller tystnad om jag stänger av ljudet.
Ett av de bästa gratisspelen som finns på en av klassikerna så klart, men en snabbknapp skulle göra det här spelet en miljon gånger bättre som att du spelar en nivå en halvtimme och sedan kommer den enda fienden förbi att förstöra dina 3 stjärnor så att du har att göra om allt igen. pls-utvecklare lägger till en snabbare detta lilla tillägg skulle göra detta perfekt
Alldeles för hårt. Tillfredsställelsen med en briljant genomförd strategi går förlorad när du får så lite pengar från mobs och måste förlita dig på föremål från butiken. Synd, jag gillade verkligen det här spelet...
Det är inte så att spelet inte är bra eller så. blir för svårt. Jag överlevde knappt den 3:e nivån med normal svårighetsgrad och kan inte slå nivå 4. Det finns helt enkelt för många olika fiender att ta hänsyn till med för lite pengar för att äta upp dem. Jag har provat olika strategier men det slutar med att jag blir överväldigad direkt efter några omgångar. Varje torn har en allvarlig nackdel som inte kompenseras av dess fördelar. hade kul för de första 2 nivåerna men därifrån ser jag inte hur jag kan avancera alls
Bästa spel onsdag mobil.
Spelet verkar okej men den allmänna känslan och grafiken i spelet är tecknad som för mig. Jag förväntade mig att tornen skulle ha mer till dem.